راهنمای شبکه

آموزش شبکه به علاقه‌مندان

راهنمای شبکه

آموزش شبکه به علاقه‌مندان

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

فروشگاه فیلچه با هدف حمایت از صنایع دستی و هنرمندان فعال در این زمینه و به منظور عرضه هر چه راحت‌تر محصولات و وسایل دست‌ساز و خرید وسایل چرمی راه اندازی شد.

این فروشگاه به منظور عرضه راحت‌تر و بدون واسطه‌ی صنایع دستی و حمایت از مشاغل خانگی طراحی شده است و شما می‌توانید از طریق آن نسبت به خرید انواع دست سازه ها مثل خرید کیف پول چرم دستدوز، کمربند چرم، پیکسل، وسایل تزئینی و... اقدام کنید. در این فروشگاه که تمامی کالاها به صورت دست ساز عرضه می‌شوند شما فرصت این را دارید که اجناس موردنظر خود را با کیفیت بالایی خریداری کنید.

فیلچه تمام تلاش خودش را در راستای جلب رضایت شما انجام می‌دهد و به همین خاطر توجه بسیار زیادی به کیفیت محصولاتی که در سایت ارائه می‌شود دارد. تمامی این محصولات قبل از ارسال برای شما از لحاظ کیفی و سلامت ظاهری بررسی می‌شود و در صورتی که هر گونه مشکل خاصی در آن‌ها وجود داشته باشد به تولیدکننده برگشت داده می‌شوند تا مشکل ذکر شده برطرف شود و کالای مدنظر در بهترین وضعیت ظاهری برای شما ارسال شود.

خرید وسایل چرمی

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه فیلچه کالاهای موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت آنلاین آن را درب منزل تحویل بگیرید. ارسال خریدهای بالای 200 هزار تومان در این فروشگاه به صورت رایگان انجام می‌شود و شما نیازی نیست برای ارسال این کالاها مبلغ خاصی پرداخت کنید.

علاوه بر محصولات چرمی شما امکان خرید جاکلیدی، خرید وسایل تزئینی منزل، خرید دیوارکوب و... را هم از فروشگاه فیلچه دارید و می‌توانید به راحتی این وسایل را تهیه کنید. در صورتی هم که در زمینه صنایع دستی و لوازم دست ساز فعالیت دارید و یا در منزل به ساخت و تولید اینگونه وسایل مشغول هستید، می‌توانید با ارسال ایمیل به info@Philche.ir نسبت به فروش تمامی کالاهای ساخته شده خودتان در فروشگاه فیلچه اقدام نمایید.

  • ۹۸/۱۰/۲۰
  • محمد خزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی