راهنمای شبکه

آموزش شبکه به علاقه‌مندان

راهنمای شبکه

آموزش شبکه به علاقه‌مندان

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در حقیقت تولید محتوای انگلیسی راهی در جهت گلوبالیزیشن و جهانی سازی است که ، تولیدکنندگان فارسی زبان ، این محتواها را برای سایت هایی که به زبان انگلیسی بنیان گذاشته شده اند، محتوا تولید می کنند. به طبع هزینه ی آن و تعرفه تولید محتوای انگلیسی خصوصا در وب سایت های انگلیسی زبان و متعلق به کشورهای انگلیسی زبان بسیار بیشتر است و هزینه ها از طریق ارزهای رایج مانند دلار یا یورو یا واحدهای دیگر پولی پرداخت می گردد. خیل عظیمی از محتوا نویسان ایرانی هم، در وب سایت های تولید محتوای انگلیسی ، مشغول به دور کاری یا فریلنسینگ هستند . از این رو سایت های بسیار عظیم و بزرگی همانند فریلنسر دات کام یا بسیاری دیگر از این نوع وب سایت ها با جذب آنان، به تولید بیشتر محتوا برای وب سایت های انگلیسی زبان با تعرفه تولید محتوای انگلیسی می پردازند. بهایی که بسیار بیشتر از تعرفه تولید محتوای انگلیسی در ایران است.
 
اما در وب سایت های فارسی زبان نیز، تولید محتوا نه  تنها به زبان انگلیسی بلکه به کلیه ی زبان های رایج، صورت می گیرد و دارای تعرفه تولید محتوای انگلیسی مناسب تری نسبت به وب سایت های خارجی می باشند. از این رو سفارش دهندگان محتوای انگلیسی ، بیشتر سعی می کنند از وب سایت های داخلی تولید محتوا به زبان انگلیسی استفاده کنند.


برای انجام این کار در هر یک از شرکت های تولید محتوای ایرانی، تیم های تخصصی برای ترجمه متون و تبلیغات کالاها و خدمات به زبان انگلیسی وجود دارد . عوامل زیادی در محاسبه ی تعرفه تولید محتوای انگلیسی وجود دارد که به برخی از آنها در ادامه مطلب اشاره خواهیم کرد:

عوامل موثر درتعرفه تولید محتوای انگلیسی  در وب سایت های تولید محتوای ایرانی

محتوا با زبان های مختلف دنیا دارای هزینه های متفاوتی می باشد. این هزینه ها تحت تاثیر عواملی متغیر می باشد.

در ادامه به این عوامل خواهیم پرداخت.


1.     انتخاب تالیف محتوای انگلیسی یونیک یا ترکیبی و تاثیر آن در تعرفه تولید محتوای انگلیسی:

در حقیقت در این امر و تولید محتوا به زبان انگلیسی و هم چنین تعرفه تولید محتوای انگلیسی دو نوع دسته بندی وجود دارد. در حالت اول سفارش دهنده خواهان یک متن یونیک و کاملا ً جدید به زبان انگلیسی برای تبلیغ کالا یا خدمت مورد نظر خود می گردد .
در روش اول، تیمی متخصص در خصوص آن خدمت یا تبلیغ یا هر نوع نگارش موضوعی محتوای دیگر، متنی را تولید می نمایند که در اینترنت وجود خارجی نداشته باشد و کاملا ً جدید باشد . البته بسته به نوع خدمت ، ممکن است تشابه هایی در کلمات کلیدی و مرتبط با این نوع تولید محتوا وجود داشته باشد.
این نوع تولید محتوا تقریبا ً به نگارش رسمی ترجمه در دارالترجمه های غیر رسمی، نزدیک است و تعرفه تولید محتوای انگلیسی در این حالت بیش از حالت دیگر است. اما ضمانت فوق العاده ای برای بالا بردن رتبه ی سایت در موتور های جستجو نظیر گوگل را می دهد .

تولید محتوای انگلیسی 


با پرداخت تعرفه تولید محتوای انگلیسی در این حالت تیم متخصص وارد عمل شده و تلاش می شود در حداقل زمان و با رعایت نکات تاثیر گذار بر رتبه سایت مانند سئو ، ایجاد محتوای جذاب و مرتبط ، عنوان بندی مناسب متن و بسیاری عوامل دیگر ، به مشتری تحویل داده شود. تعرفه تولید محتوای انگلیسی گرچه ممکن است، در این حالت اندکی بیشتر باشد، اما به دستیابی به بازه ی بسیار بیشتری از بازدید کنندگان در دیدن مطالب وب سایت می انجامد.
در حالت دوم و ایجاد متنی تالیفی و ترجمه ای مطلب نهایی حاصل کار تیمی است که موضوع عنوان شده و کلمات کلیدی را با در نظر گرفتن همه ی منابع موجود فارسی و انگلیسی تهیه می نمایند. تعرفه تولید محتوای انگلیسی در این حالت کمتر است، اما اثر گذاری آن به طبع نسبت به مورد اول که در بالا ذکر شد کمتر خواهد بود.

در هر حالت هر یک از این حالت ها را انتخاب کنید ، گامی موثر تر از تولید محتوای فارسی برداشته ید ، چرا که تالیف محتوای انگلیسی در هر نوع ، مخاطبان بسیار بیشتری خواهد داشت. این مسئله به رتبه بندی وب سایت شما در گوگل، کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

 

2.     تعداد محتوا برای محاسبه ی تالیف محتوای انگلیسی و تاثیر آن در تعرفه تولید محتوای انگلیسی:

عامل بعد ، در تعرفه تولید محتوای انگلیسی تعداد محتواهایی است که شما از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ برای تولید محتوا به زبان انگلیسی انتظار دارید، تعداد محتواهایی است که به آن نیاز دارید .
معمولا اگر بخواهیم برای یک فایل یونیک کوتاه برای تبلیغ یک محصول یا خدمت، تعرفه تولید محتوای انگلیسی آن را محاسبه نماییم، به هزینه ی زیادی برای تولید آن نیاز نخواهد بود و مثلا برای یک فایل 300 کلمه ای، بهایی بسیار نازل دارد. کلا حسن تولید محتوا به روش متنی نسبت به نمونه های دیگر دو چیز است : اول ارزانتر تمام شدن محتوا و در ثانی اثر گذاری بیشتر. به نوعی در تولید محتوا ، نگارش و نوشتن و توضیحات درباره هر چیزی به صورت نوشتاری که به آن تولید محتوای متنی اطلاق می گردد، کارآمد ترین نوع تولید محتوا است. 
اما با این شرط که تمامی قوانین و ضوابط خاص در آن رعایت شده باشد. در تعداد تولید محتوا و تعرفه تولید محتوای انگلیسی عامل اثر گذار دیگر این است که هر چه تعداد درخواست شما بالاتر باشد، معمولا تعرفه تولید محتوای انگلیسی هم به میزان قابل قبولی کاهش خواهد یافت و حدود 20 تا 30 درصد در کارهای با درخواست تولید محتوای بالا ، تعرفه تولید محتوای انگلیسی را کاهش می دهد.

3.     تاثیر تعداد کلمات در محاسبه ی تعرفه تولید محتوای انگلیسی:

هر متن ، از کلماتی شکل می گیرد که در آن محتوا به کار می رود. حال اگر این محتوا به زبان انگلیسی باشد، برای محاسبه ی تعرفه تولید محتوای انگلیسی یک فایل کوچک تقریبا برای هر کلمه کمی بیشتر از رقم تعیین شده برای محتواهای فارسی است. اما همانگونه که در بالا متذکر شدیم، هرچه تعداد کلماتتان هم بیشتر باشد، تعرفه تولید محتوای انگلیسی کمتر خواهد شد و در کارهای حجیم این اثرگذاری تعرفه تولید محتوای انگلیسی  را به شدت کاهش خواهد داد.

  • ۹۹/۰۴/۲۴
  • محمد خزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی